Brev:
Manglende tænder - 16 mdr.
30. august 2010
Alder:
16 mdr.
Manglende tænder - 16 mdr.
Hej Helen.
Først vil jeg lige sige tak for dit svar ang jeg allerede havde hævet fingre i uge 10. Har snakket med min læge idag, og han sagde at det var pga hormonelle forandringer, som jeg desværre ik kan gøre noget ved. Men det dejligt at vide besked.
Nå det drejer sig om min søn Mikkel på 16 mdr.
Han har stadigvæk kun fået sine to fortænder i overmunden og de tre tænder der sidder lige nedenunder i undermunden.
Det gør jo at der stadig er en masse ting han ik kan spise ordentligt endnu.
Når jeg giver mine to andre børn frugt f.eks, så er det eneste han kan tygge med gummerne banan. Men det tror jeg ærlig talt han er ved at være træt af. Og han kan godt blive ked af det når han ser de andre spiser noget andet.
Og hvis de andre spiser kiks f.eks, det har jeg os prøvet at give Mikkel, men det går bare ik, for han knuser det ik med gummerne, han prøver bare at sluge det stk jeg har givet ham.
Er der noget jeg kan gøre, eller må vi bare vente til tænderne kommer frem?
Og hvorfor er flere af hans tænder egentlig ik kommet frem?
Hilsen Pernille.